Dorazilo zboží poškozené, nekompletní nebo nesplňuje očekávání? Rádi Vám s vyřešením situace pomůžeme.
Může se zdát, že reklamace zboží je pro většinu zákazníků noční můrou, u nás se však snažíme o maximální zjednodušení a urychlení celého procesu. Nemusíte se tak bát zbytečných průtahů při opravách či vrácení finančních prostředků. Zákazníkům, kteří si skrze nás pořídí nabíjecí stanici včetně instalačních prací, nabízíme (nejen) v rámci záruční doby nadstandardní servisní služby přímo v místě instalace či výměnu nefuknční stanice za nový kus. Vstřícný a lidský přístup považujeme za samozřejmost.
Pro urychlení a řádné vyřízení procesu si připravte číslo faktury, fotografie poškozeného či nefunkčního výrobku a nezapomeňte také na vyplněný reklamační protokol.
Reklamaci uplatněte telefonicky, na e-mailu info@chytre-nabijeni.cz nebo nám ji pošlete dopisem na adresu provozovny společnosti (Nad Porubkou 2385, 708 00 Ostrava - Poruba).
Zboží zašlete spolu s reklamačním protokolem na uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní.